Хочу щиро подякувати Андрію Сіруку та його команді за дуже цікаво, доступно і професійно організований курс «Інтернет-маркетинг для топ-менеджерів». Довго вагався, чи записуватись, проте жодного разу не пошкодував про інвестовані кошти та час.
Хотілось би тезами зазначити основні переваги курсу та його позитивні сторони у важливих для слухачів моментах:
- багато розповідати про грамотну структуру навчання, об'ємні та продумані презентації не буду, лише підтверджую слова, які є у попередніх відгуках. Хотілось би окремо зазначити, що у викладача дуже гарно поставлений дикторський голос, його не набридає слухати навіть більше трьох годин. Жодного уроку не було нудно і не відчувалось втоми. Повертався додому лише у піднесеному настрої.
- невелика кількість учасників (до 5 чол). До подачі заявки я думав, що буде більше 10 слухачів і не міг уявити, як можна буде присвятити усім час, відповісти на запитання, розглянути приклади учнів. Тому був дуже задоволений, коли дізнався, що «балагану» не буде, для такої малої кількості людей приділити достатньої уваги не складе труднощів.
- дуже вдало вибраний стиль подачі матеріалу, доступний усім. Андрій та його команда із власного досвіду знають, якими знаннями та навичками володіє середньостатистична більшість керівників/топ менеджерів підприємств. Тому увага менше приділялась загальновідомим, легким чи доступним фактам/інструментам, а основні сили ми зосереджували на цікавіших, складніших, відомим вузькому колу спеціалістів поняттях, маркетинговим можливостям чи лайфхакам. Такий підхід дозволяв раціонально використати та розподілити дорогоцінний час.
- будь-яка нова інформація розглядалась на прикладі учасників, або клієнтів агентства (звісно з дотриманням конфіденційності), а досвіду та повчальних історій у Андрія дуууже багато. Одним словом, індивідуальний підхід та живі приклади у навчанні завжди заходять «на ура».
- завдяки постійним прикладам та практиці, під час курсу я отримав ще й повну аналітику всіх маркетингових інструментів та показників діяльності свого підприємства. Зокрема, ми провели аудит сайту, SMM діяльності, проаналізували конкурентів, розібрали звіти у Google Search Console, Ads, Analytics. У кінцевому результаті це дало можливість розробити власну стратегію подальшої маркетингової діяльності та, відповідно, також обговорити її з викладачем.
- для мене це перший досвід курсів у «онлайн» форматі. Перед початком це викликало деяке занепокоєння, проте спокійна, дружня атмосфера допомагала кращому сприйняттю інформації. Також, варто зазначити, без проблем можна було задати будь-яке запитання і неодмінно отримати на нього відповідь. Викладення нового матеріалу у форматі «лекції» майже не було (лише деяка статистика).
- для тих хто думає, що інвестиція в курс дуже дорога (або, більш вірогідно, Ваша дружина/чоловік так думає) хочу запропонувати наступну арифметику: слід поділити вартість навчання на кількість годин. Виходить сума, яку беруть репетитори з універтисетів:) Тобто значно менше, ніж година консультації чи роботи професійного маркетолога. А на курсах у Artefact Academy Ви отримаєте не тільки безцінну інформацію та знання, але і уже готовий аналіз усієї своєї маркетингової діяльності та стратегію її удосконалення і розвитку.
Ще раз дякую Андрію Сіруку та його команді за науку та пророблену роботу, обіцяю не розчаровувати!