Курс: «Інтернет-маркетинг для топ-менеджерів»
Викладач: Андрій Сірук СЕО агентства інтернет-маркетингу ARTEFACT.St
1

Місяць
36

Годин
13

Занять
Залиште свій номер телефону для зворотньго дзвінку!
Або телефонуйте самостійно
+38 (063) 654-48-68
Кількість учасників у групі 4
Для кого буде цікаво?
Власників бізнесу, директорів
Маркетологів
Керівників відділу маркетингу
Топ-менеджерів компанії
У нас навчились
Чому ви навчитеся на курсі
Розуміти усі інструменти інтернет-маркетингу та визначати основні КРІ для кожного з них.
Правильно будувати стратегію просування бізнесу в інтернеті, в тому числі зможете на закінчення курсу мати готову для свого бізнесу
Зможете контролювати виконавців, що працюють у сфері інтернет-маркетингу
Аналізувати результати просування
Програма курсу
Основи інтернет-маркетингу.
Digital у світі.
Глобальне цифрове зростання.
Ринок інтернет-реклами в Україні.
Тренди інтернет-реклами.
Рейтинг сайтів та додатків.
Який регіон України найбільше купує в інтернеті.
Що українці купують в інтернеті.
Можливості та переваги інтернет-маркетингу.
Основні терміни.
Ціль та стратегія просування бізнесу в інтернеті.
Визначення цілей: бізнес, маркетинг, digital-маркетинг і digital-інструменти.
Побудова стратегії просування бізнесу. Road map.
Воронка продажів в digital просторі.
Рух клієнта по воронці. Онлайн інструменти до кожного кроку.
Правильний підхід до кожного сегменту цільової аудиторії.
Перелік показників, які варто контролювати на кожному етапі стратегії просування.
Коригування стратегії під реальність. Аналіз відмов клієнтів. Пошук проблеми в процесі.
Який результат має надати підрядник/маркетолог.
Аналіз ринку. Формуємо портрет цільової аудиторії.
Аналіз ніші ринку.
Аналіз рівня конкуренції та конкурентів.
Показники, які варто аналізувати.
Сервіси аналізу конкурентів.
Як і де використати отриману інформацію.
Аналіз існуючих клієнтів.
Цільова аудиторія: визначення та сегментація.
Портрет потенційних клієнтів.
Визначення та застосування портрету потенційного клієнта в інтернет просуванні
Розробка сайту з врахуванням потреб просування.
Аналіз сайту конкурентів.
Які бувають сайти. Мобільна (або адаптивна) версія сайту.
CMS, конструктор сайтів, маркет-плейс. Вартість різних рішень. Плюси і мінуси.
Як підібрати вид сайту, що потрібен саме вам.
Процес розробки сайтів.
Структура сайту.
Що потрібно враховувати при розробці для просування сайту.
Якщо сайт уже є як визначити чи потрібно вносити правки і які. Юзабіліті аудит сайту.
Як обрати та як працювати з виконавцями. Технічне завдання. Основні показники ефективності
Аналітика базові поняття. Наскрізна аналітика
Що таке веб-аналітика
Google Tag Manager
UTM-мітки
Google Analytics основи. Приклади звітів.
Електронна комерція
Досягнення цілей
Багатоканальна послідовність
Наскрізна аналітика
ROI. LTV. CAC
Які показники та як часто контролювати.
СRМ.
Ip-телефонія.
Call Traking.
Варіанти CRM систем та їх можливості.
Нішеві CRM.
Як правильно обрати з врахуванням специфіки бізнесу. Вартість рішень.
Інтеграція CRM.
Впровадження CRM.
Користь від використання CRM систем для просування бізнесу.
На що звертати увагу обираючи підрядника.
Для чого використовувати ip-телефонію. Її можливості.
Що таке Call Traking.
Вартість сервісу.
Впровадження.
Які метрики і як часто відстежувати.
Основи SЕО
Основні завдання, переваги та недоліки SEO.
Як відбувається ранжування.
Внутрішня оптимізація сайту. Семантика та контент сайту.
Мета-теги.
Зовнішня оптимізація сайту.
SERM.
Як визначити проблемні точки вже існуючого сайту.
Google Search Console.
Підрядник / штатний працівник. Щомісячні пункти для контролю.
Основи контекстної реклами. Пошукова реклама.
Яка буває контекстна реклама.
Ціль, переваги, принцип роботи та види пошукової реклами
Ключові слова, мінус слова, оголошеня, розширення.
Ціноутворення, визначення бюджету
Можливості аккаунта Google Ads
Тонкощі налаштування пошукової контекстної реклами. Про що варто пам'ятати.
Основні задачі виконавця
Google Analytics
КРІ для оцінки результатів.
Кейси
Медійна реклама.
Медійна реклама: види, ціль та завдання.
Ціноутворення, визначення бюджету.
Види банерів.
Контекстно-медійна мережа. Можливості.
YouTube важливі деталі.
Аккаунт Google Ads. Основні звіти.
Google Analytics.
Ключові задачі виконавця.
Оцінка ефективності реклами. КРІ.
Кейси.
SMM: постинг + реклама.
Найбільш відвідувані соц.мережі. Порівняння.
Ціль. Sмм стратегія.
Цільова аудиторія.
Можливості та ціль постингу.
Контент-план.
Сервіси для розміщення постів.
Аналіз результатів.
Реклама в соціальних мережах: цілі, завдання та можливості.
Бюджети.
Рекламний кабінет fb. Можливості налаштування.
Google Analytics та інші системи аналітики.
Основні завдання виконавця.
Оцінка ефективності SMM.
Кейси.
Email-маркетинг. Інші методи просування.
Email-маркетинг. Переваги.
Стратегія еmail-маркетингу.
База контактів для розсилки: збір та сегментація.
Типи листів.
Структура листа. Основні вимоги.
Як не потрапити у спам.
Сервіси розсилок: порівняльна характеристика. Інтеграція.
Google Analytics та інші системи аналітики.
КРІ для оцінки результатів.
Кейси.
Основні завдання виконавця. Показники, які потрібно відслідковувати.
Прайс-агрегатори, що це таке? Механізм роботи.
Нюанси розміщення на прайс-агрегаторах.
КРІ, які варто відслідковувати.
Нативна реклама. Співпраця зі ЗМІ.
Партнерство: вигоди та як обирати партнера.
Google Analytics. Деталі.
ROMI: автоматичний розрахунок в аналітиці.
Модель атрибуції.
Автоматизація звітів.
Dashboard.
Data Studio.
Підсумкове заняття
Обговореня, коригування сформованих стратегій просування бізнесу учасників.
Підбір інструментів та визначення основних КРІ
Андрій Сірук
- СЕО ARTEFACT.St. Агентство інтернет-маркетингу №1 у Західній Україні, Google Partners;
- Більше 12 років у сфері інтернет-маркетингу;
- Встиг допомогти близько 450 клієнтам;
- Організував навчальний проект для малого та середнього бізнесу "ARTEFACT.events";
- Досвід маркетинг директора 5 компаній;
- Надав професійні консультації з інтернет-маркетингу 6 компаніям;
- Учасник Express MBA Rising Stars від Google;
- Досвідчений спікер, виступав на заходах в межах України та за кордоном (авторські спеціалізовані семінари для туристичного бізнесу також Lviv Freelance Forum, Lviv eCommerce Forum, Volyn Marketing Hub, West Marketing Forum, West Media Forum та інші);
- Викладач курсів junior ceo school;
- Відвідав більше 150 заходів у сфері інтернет-маркетингу, аби бути в курсі усіх сучасних тенденцій.
- Входить в команду по розробці стратегії розвитку міста Луцьк 2030.
- Точно розуміє яким має бути якісний інтернет-маркетинг та як забезпечити клієнтам максимальний результат.
Формат: практичні приклади + домашні завдання

Вартість: 9999 грн

Діють знижки:
-20% кожному, якщо ви приходите на курс разом з однією людиною.
-30%, якщо з вами буде дві людини або навіть уся ваша маркетингова команда.

Відгуки
Грамотна структура плана тренінгу. Багато практики, цікаво, що кожному учаснику тренінгу приділявся час і увага, розглядали питання на конкретних прикладах маркетингової роботи учасників. Класні, доступні презентації від спікера Андрія Сірука. Цікавим був досвід колег з інших сфер діяльності. Організатори і координатори класно справились з викликами карантину)

Наталія Корнелюк
"Стоміль Санок Україна"
Заступник директора
Всюдисущий Digital не залишає нам вибору, або як покращити свою професійну підготовку з ARTEFACT.St.
Направду, цей допис має починатися саме такими словами. Нам щодня доводиться адаптовуватися до нових вимог сьогодення. Одна із них – безперервне вдосконалення вмінь та навичок. Такі вже закони диктує цифровий світ: «Розвивайся, або помри». І як на мене, то для більшості працедавців це не гіпербула.
Саме тому ініціатива ARTEFACT.St. надважлива, бо дозволяє ознайомитися із досвідом колег, отримати рекомендації фахівців, і що, мабуть, найголовніше – навчитися розглядати проблему під зовсім іншим кутом зору. А ще – мислити критеріями досвідчених маркетологів. Це важливо.
Результат курсу – окреслені нові перспективи розвитку, прописана стратегія розвитку, відкриваються нові можливості.
Дякую Андрію Сіруку та команді ARTEFACT.St за можливість систематизувати і поглибити набуті знання.
Катерина Остапенко
«ВФБ Груп Лімітед»
Менеджер з реклами
Враження після курсу - дуже позитивні.
Очікування не просто виправдав, а перевершив.
Тепер я всерйоз вважаю, що починати будь-яку співпрацю з діджитал-маркетинговими агенціями власникам невеликого бізнесу можна тільки після закінчення подібних курсів. Бо великий бізнес може собі дозволити найняти топ-менеджерів, які будуть комунікувати з рекламними агенціями і ставити правильні задачі.
А з малим бізнесом виходить так, що власник бізнесу і рекламні агенції спілкуються на різних мовах.
тому такі курси обов'язкові хоча б для того,щоб напрацьовати єдиний понятійний апарат.
Вже не кажучи про те, що по закінчення курсу, крім загального розуміння, на руках лишається вже сформована маркетингова стратегія, по якій можна рухатися далі.
Тому велике дякую - і категорично рекомендую всім, хто збирається просувати свій бізнес в інтернеті.
Сергій Філіпчук
Засновник та власник,
директор Infit Ukraine
Незважаючи на те, що ми в DevBranch займаємось розробкою сайтів для закордонних споживачів і основна сфера нашої маркетингової стратегії полягає в сфері b2b продажів, данний курс був цілком виправданим інвестуванням. Знання які були отримані це дуже базова річ, яка охоплює широку сферу маркетингу починаючи від українського b2c і завершуючи телефонією. Підхід до кожного учасника курсу був настільки індивідуальним, що ми концентрувались на кейсах один одного, генерували свої ідеї і думки по покращенню продукту і стратегії. Дуже важливо, що при Андрій пропускає кожен кейс через себе і відноситься до проблем в маркетингу інших компаній як до власних, тому це надихає, мотивує і головне розвиває. Раджу.
Sasha Snig
DevBranch,
Co-Founder, CMO
Дякую за курс! Курсів багато, а «Живий» один!
Курс дав системний підхід всіх аспектів «Інтернет маркетингу» для мого бізнесу. Адже на курсі розглядаються кейси самих учасників та наводяться приклади з подібних сегментів.
KPI всьому голова. Курс дав розуміння, що потрібно міряти ефективність всього. Контроль ключових показників дають чітке розуміння окупності інтернет маркетингу!!!
В результаті курсу, отримав готовий план-стратегію для збільшення продажів з строками та бюджетом виконання, який дасть поштовх для виведення мого бізнесу но новий якісний рівень!
Обов'язковий для проходження власників бізнесу!
Сергій Назаров
Інтернет-магазин меблів, Маркетолог
Хочу щиро подякувати Андрію Сіруку та його команді за дуже цікаво, доступно і професійно організований курс «Інтернет-маркетинг для топ-менеджерів». Довго вагався, чи записуватись, проте жодного разу не пошкодував про інвестовані кошти та час.
Хотілось би тезами зазначити основні переваги курсу та його позитивні сторони у важливих для слухачів моментах:
- багато розповідати про грамотну структуру навчання, об'ємні та продумані презентації не буду, лише підтверджую слова, які є у попередніх відгуках. Хотілось би окремо зазначити, що у викладача дуже гарно поставлений дикторський голос, його не набридає слухати навіть більше трьох годин. Жодного уроку не було нудно і не відчувалось втоми. Повертався додому лише у піднесеному настрої.
- невелика кількість учасників (до 5 чол). До подачі заявки я думав, що буде більше 10 слухачів і не міг уявити, як можна буде присвятити усім час, відповісти на запитання, розглянути приклади учнів. Тому був дуже задоволений, коли дізнався, що «балагану» не буде, для такої малої кількості людей приділити достатньої уваги не складе труднощів.
- дуже вдало вибраний стиль подачі матеріалу, доступний усім. Андрій та його команда із власного досвіду знають, якими знаннями та навичками володіє середньостатистична більшість керівників/топ менеджерів підприємств. Тому увага менше приділялась загальновідомим, легким чи доступним фактам/інструментам, а основні сили ми зосереджували на цікавіших, складніших, відомим вузькому колу спеціалістів поняттях, маркетинговим можливостям чи лайфхакам. Такий підхід дозволяв раціонально використати та розподілити дорогоцінний час.
- будь-яка нова інформація розглядалась на прикладі учасників, або клієнтів агентства (звісно з дотриманням конфіденційності), а досвіду та повчальних історій у Андрія дуууже багато. Одним словом, індивідуальний підхід та живі приклади у навчанні завжди заходять «на ура».
- завдяки постійним прикладам та практиці, під час курсу я отримав ще й повну аналітику всіх маркетингових інструментів та показників діяльності свого підприємства. Зокрема, ми провели аудит сайту, SMM діяльності, проаналізували конкурентів, розібрали звіти у Google Search Console, Ads, Analytics. У кінцевому результаті це дало можливість розробити власну стратегію подальшої маркетингової діяльності та, відповідно, також обговорити її з викладачем.
- для мене це перший досвід курсів у «онлайн» форматі. Перед початком це викликало деяке занепокоєння, проте спокійна, дружня атмосфера допомагала кращому сприйняттю інформації. Також, варто зазначити, без проблем можна було задати будь-яке запитання і неодмінно отримати на нього відповідь. Викладення нового матеріалу у форматі «лекції» майже не було (лише деяка статистика).
- для тих хто думає, що інвестиція в курс дуже дорога (або, більш вірогідно, Ваша дружина/чоловік так думає) хочу запропонувати наступну арифметику: слід поділити вартість навчання на кількість годин. Виходить сума, яку беруть репетитори з універтисетів:) Тобто значно менше, ніж година консультації чи роботи професійного маркетолога. А на курсах у Artefact Academy Ви отримаєте не тільки безцінну інформацію та знання, але і уже готовий аналіз усієї своєї маркетингової діяльності та стратегію її удосконалення і розвитку.
Ще раз дякую Андрію Сіруку та його команді за науку та пророблену роботу, обіцяю не розчаровувати!
Віталій Зейко
Керівник турагенції «МіксТур», кандидат географічних наук
Відео відгук від Сергія Філіпчука
засновник та власник,
директор Infit Ukraine
Є можливість розробки індивідуального курсу навчання по інтернет-маркетингу, який необхідний саме для Вашої команди!

Контакти:
+38 (063) 654-48-68

shevchuk@artefact.ua
Реєстрація
Будь ласка, заповніть усі нижче вказані поля
Промокод